پروژه تاثیر حملات الکترومغناطیسی در سیستم های قدرت
نوشته شده توسط : زپو

 پروژه تاثیر حملات الکترومغناطیسی در سیستم های قدرت


تاثیر حملات الکترومغناطیسی در سیستم های قدرت

بسیاری از وسایل پیرامون ما برای کارکردن به انرژی برق نیاز دارند و بخش عمده ای از زندگی ما به برق متکی است برخی از وسایل مانند تلویزیون ها ، رادیوها ، لامپ ها،گرم کننده های برقی و دستگاه های ارتباطی اعم از نظامی و شخصی… همگی به انرژی برق نیازدارند . حال تصور کنید در طول یک روز برق خانه شما قطع شود چراغ ها،تلویزیون،رادیو و دستکاههای تلفن و موبایل کار نمی کنند. بعد از مدتی از بیکاری به دور خود چرخ می زنید و پس از چند ساعت، ماندن درخانه برای شما طاقت فرسا خواهد شد. حال اگر چنین مشکلی را در مقیاس بزرگتر فرض کنیم این مشکلات هم بزرگتر می شوند. به عنوان مثال دریک شهر خدمات اجتماعی از قبیل اورژانس ، پلیس ، تجهیزات بیمارستانی و همه و همه از کار می افتند. مشکلاتی از این قبیل ممکن است حتی منجر به مرگ انسان هم شود. کارخانه های مواد غذایی بر اثر از کار افتادن سردخانه هایشان متحمل میلیون ها دلار ضرر می شوند و درصورتی که این وضعیت باقی بماند، نیروهای دولتی و خدمات دولت هم از کار خواهند افتاد.

با توجه به این گفته ها ، دیده می شود که یکی از نیاز های جدی بشر امروز انرژی الکتریکی است. این مقوله از تازگی ویژه ای برخوردار است که آن را از لحاظ علمی منحصر به فرد می نماید. برای ساخت هر دارویی ابتدا باید بیماری را تشخیص داد و سپس از راه های درمان استفاده کرد.

در این مقاله چگونگی ساخت این مختل کننده های الکترومغناطیسی (بمب های الکترو مغناطیسی) حملات الکترومغناطیسی ، نحوه عملکرد آنها ،خطرات پس از استفاده از این سیستم ، و چگونگی دفاع در مقابل آن مورد بررسی قرار می گیرد.(حملات الکترومغناطیسی)

بمب های الکترو مغناطیسی تنها در اختیار ایالات متحده امریکا قرار دارد و جهت مصارف نظامی از آن استفاده نموده است.ایالات متحده به خاطر این که این سلاح ها به هیچ وجه مرگ آور نیستند از شرح آن ها صرف نظر کرده ولی این سلاح ها به صورت جدی مخرب هستند. یک حمله با بمب برقاطیسی می تواند زندگی را در ساختمان ها فلج و نابود کند همچنین می تواند باعث نابودی یک ارتش بزرگ باشد.

لذا بررسی آن و پیشنهاد و بررسی راه کار های موجود در زمان صلح می تواند بسیار مفید باشد.سلاح تخریب جمعی وسایل الکترونیکی: تکنیک تولید امواج الکترومغناطیسی توان بالا تا جایی پیشرفت کرده است که می توان از آن ها در (E-bombs) استفاده کرد . حملات الکترومغناطیسی به منظور پاسخگویی نیازهای استراتژیک و تکنیکی در میدان جنگ، ساخت و بهبود دهد. (E-bomb) حملات الکترومغناطیسی به کاربران اجازه می دهد که از آنها بیشتر در نبردهای غیر اتمی استفاده کنند...


خرید و دانلود  پروژه تاثیر حملات الکترومغناطیسی در سیستم های قدرت






:: برچسب‌ها: بمب های الکترومغناطیسی , پروژه کارشناسی برق , برق گرایش کنترل , برق گرایش قدرت , پروژه حملات الکترومغناطیسی , پروژه ارشد حملات الکترومغناطیسی , برق , تخریب جمعی , تاثیرات بمب الکترومغناطیسی , تاثیر حملات الکترومغناطیسی در سیستم های قدرت , سیستم های قدرت ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: